Ga naar inhoud

Brecht van Hulten presenteert nieuwe 5 Uur Show

tokoroko

Aanbevolen Berichten

Medianieuws Brecht van Hulten presenteert nieuwe 5 Uur Show

Brecht van Hulten en Carolina Lo Galbo gaan vanaf 17 augustus de '5 Uur Show' bij SBS6 presenteren. Het ouderwetse tv-programma, dat van 1989 tot 1998 bij RTL te zien was, keert na ruim 20 jaar terug op tv. Om de week presenteert één van hen de dagelijkse live talkshow.

SBS6 benadrukt dat het programma wordt gepresenteerd door ervaren journalisten. Ze brengen dagelijks het persoonlijke verhaal achter het nieuws.

Brecht van Hulten kent de gemiddelde kijker nog van het Jeugdjournaal en de NOS en ket consumentenprogramma Kassa. En Carolina Lo Galbo werkte voorheen bij Vrij Nederland, De Volkskrant en presenteerde VPRO Boeken.

Brecht van Hulten: “De mix aan onderwerpen in combinatie met de actualiteit en het feit dat dit live tv is maakt het dat ik ontzettend veel zin heb om de 5 Uur Show te gaan presenteren. Nu kan ik, na mijn wat meer serieuze kant, ook een meer lossere kant van mezelf laten zien."

Carolina Lo Galbo: “Als journalist en presentator vind ik het heerlijk om mensen te interviewen en ik kijk er enorm naar uit om dat nu te doen op het gebied van politiek tot showbizz. Ik wil graag ingewikkelde zaken eenvoudig maken en op zoek gaan naar het persoonlijke verhaal achter de actualiteit.

De 5 Uur Show van Talpa wordt mede mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij en de VriendenLoterij. De 5 Uur Show wordt live uitgezonden vanaf maandag 17 augustus van maandag tot en met vrijdag, om 17.00 uur bij SBS6 vanuit de studio in het pand van de Goede Doelen Loterijen. [Radio.NL]
Foto: William Rutten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.