Ga naar inhoud

F1-team Williams presenteert nieuwe teambaas

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

F1-team Williams presenteert nieuwe teambaas.

Simon Robert neemt de komende maanden de taken van voormalig teambaas Claire Williams over. Dat maakte het team zojuist bekend.

SimonRoberts2_cec5a7870ed110198cefa52730

Claire Williams nam na de Italiaanse Grand Prix op Monza afscheid van Williams Racing. Haar taken worden door waarnemend teambaas Simon Robert overgenomen. Roberts werd eerder dit seizoen aangesteld als managing director van het F1-team, een rol waarin hij verantwoordelijk was voor de technische, operationele en planningsfuncties van de F1.

Williams wil minimaal tot het einde van het seizoen door met Roberts en spreekt van een overgangsperiode. Roberts zelf spreekt van een spannende tijd: "Ik ben verheugd om aangekondigd te worden als Acting Team Principal voor Williams tijdens deze overgangsperiode. Het is een spannende tijd voor het team, een nieuw tijdperk voor Williams en een waar ik blij mee ben. Ik kijk uit naar de uitdaging die voor ons ligt als we het team weer naar de voorkant van de grid willen brengen."

Bron Racingnews365.nl

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.