Ga naar inhoud

Welkom Penthe

SatellietSupport
 Delen

Aanbevolen Berichten

Welkom Penthe op SatellietSupport

We wensen je veel plezier en als je vragen hebt stel ze gerust.

We stellen het op prijs als je jezelf voorstelt in dit draadje.

Maak je niet teveel zorgen over de locatie waar je post, mocht deze minder geschikt zijn dan lossen we dat op!

Groetjes,

SatellietSupport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat Welkom! Ik ben Penthe en woon in Spanje in het dorpje Muchamiel en ben dus al jarenlang een satelliet kijker om met name de Nederlandse zenders te kunnen bekijken.

Verdere hobbie´s zijn mijn honden en muziek. Fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bedankt voor je reactie :thumb:

Lijkt me lekker wonen daar :zon:

Is satelliet tv ook je hobby of alleen een noodzakelijk kwaad?

Zelf ben ik ook een (jacht) honden liefhebber.

Alleen trainen maar niet jagen.........

Have op het forum en als je vragen of opmerkingen hebt horen we het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satelliet TV was jaren terug mijn hobby, heb nog 2 card programmers liggen en een zooi kaartjes maar niets daarvan is eigenlijk nog wat waard, nu gebruik ik tegenwoordig de satelliet meer voor gewoon wat kijkplezier.

De honden die ik heb worden in Spanje gebruikt voor de jacht en vaak daarna vermoord of achter gelaten ik heb momenteel 2 Galgos(Greyhound soort) en een mini Podenco allemaal geadopteerd. Het zijn superlieve familie honden die het maar al te fijn vinden om samen tv te kijken en tegen je aan te kruipen, kortom super sociale honden. Ik wil niet anders meer.

Als aanvulling heb ik een Spaans IPTV TV pakket bij Movistar Spanje en dat werkt perfect tot 7 dagen terug kijken en begin gemist natuurlijk en de mogelijkheid om te pauzeren tijdens het kijken, nog mooier is dat je reclames gewoon kunt doorspoelen tijdens het terug kijken, ook talen kiezen of ondertitels geen probleem als deze aanwezig zijn(meestal wel). En ik heb een Freesat IPTV pakket met 60 Engelse zenders wat niet al die leuke mogelijkheden heeft maar waarbij is wel realtime de meest bekeken Engelse zenders kan bekijken. Ik wil dit niet als negatief laten overkomen naar de satkijker want dat ben ik zelf ook nog maar er komen gewoon nieuwe tijden aan en we zullen ons moeten gaan aanpassen. Maar 1 ding zal altijd blijven satelliet kijken is vrijheid en dat telt nog altijd het meest voor velen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees je bericht nu maar zie dat je dat 7 uur geleden getypt hebt :groteogen:

Dat was dus 3 uur vannacht :lol:

In Spanje gaan ze anders om met dieren dan hier, ik heb daar eens een tv programma over gezien.

Knap dat je je honden zo hebt opgevangen :thumb:

Je hebt gelijk wat betreft satelliet kijken......

Het lekker zappen van de ene zender in het ene land naar die van een ander land kan met een schoteltje.

De kabel (de Ziggo´s van deze wereld) beperken je enorm daarin.

Maar toch gaan we steeds meer naar iptv dus of satelliet tv een blijver is vraag ik me af.

Tot die tijd is het een mooie hobby en het samen komen op een forum is de bonus.

Groet,

Piet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2021 om 10:21, Piet zei:

Ik lees je bericht nu maar zie dat je dat 7 uur geleden getypt hebt :groteogen:

Dat was dus 3 uur vannacht :lol:

Inderdaad in Spanje leven we anders en gaan de meesten pas na 02:00 naar bed, tv programmas gaan dan ook vaak door tot 03:00 in de nacht, daarvoor in de plaats krijg je in de middag de Siesta waarbij je vrij bent van 14:00 tot 17:00  en naast eten veel mensen even gaan slapen.

In Spanje gaan ze anders om met dieren dan hier, ik heb daar eens een tv programma over gezien.

Knap dat je je honden zo hebt opgevangen

Over het algemeen zijn de Spanjaarden wel goed voor de dieren het zijn vooral de enorme hoeveelheden jagers die slecht zijn voor de dieren en deze zorgen daarom ook voor enorm veel dierenleed. Daarom hebben we hier ook voor de jachthonden gekozen en er aantal geadopteerd zodat deze een goed leven hebben, ik weet dat het vechten tegen de bierkaai is maar alle kleine beetjes helpen.

Je hebt gelijk wat betreft satelliet kijken......

Het lekker zappen van de ene zender in het ene land naar die van een ander land kan met een schoteltje.

De kabel (de Ziggo´s van deze wereld) beperken je enorm daarin.

Maar toch gaan we steeds meer naar iptv dus of satelliet tv een blijver is vraag ik me af.

Tot die tijd is het een mooie hobby en het samen komen op een forum is de bonus.

Groet,

Piet.

Ja ook ik blijf zolang het kan satelliet kijken, maar ik gaat ook mee in de komende jaren om zo goed bij de tijd te blijven van de op dat moment gaande technieken, gelukkig loop ik hier nog niet tegen al te veel beperkingen aan maar dat kan altijd nog komen als dat ineens een vereiste gaat worden om bepaalde zenders te mogen bekijken.  Tot die tijd zullen we het zien en ondertussen blijven we inderdaad van de schotel genieten.

Groet,

Penthe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wil ik nog even mijn honden voorstellen, dat zijn wel de beestjes die mij zeer gelukkig maken. Het zijn echte teddyberen die heerlijk tegen je aan kruipen en het heerlijk vinden mee te doen met alles wat je doet op de dag. Dit ras honden past zich voledig aan op jou leven en wordt daardoor een onmisbaar maatje.

De witte Vala is echt mijn maatje altijd bij mij waar ik ook ben, de zwartgrijze is Delta en is het maatje van mijn vrouw. Naast dat is het omgekeerd beste vriendjes.

IMG_20210321_101859.thumb.jpg.e33d26542276f2205c73a80b5457711a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou bang zijn dat ze het hazenpad kiezen, er achteraan rennen gaat hem niet worden :lol:

Mooie beesten en trouw, dat is toch geweldig! :applaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Penthe heel mooi zorg er maar goed voor alle liefde die je ze geeft komt terug voor jou en je vrouw .

219170.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, vogelaar zei:

Mooi man, niks zo trouw als je hond.

Ja dit ras spant wel de kroon, sinds mijn geboorte heb ik al honden om mij heen gehad maar dit is heel appart.

12 uur geleden, Piet zei:

Ik zou bang zijn dat ze het hazenpad kiezen, er achteraan rennen gaat hem niet worden :lol:

Mooie beesten en trouw, dat is toch geweldig! :applaus:

Er achteraan rennen kan maar dan moet je toch ruim 65km per uur kunnen rennen :biggrin: Dat gaat hem inderdaad niet worden. Soms is het wel eens eng als ze op volle snelheid achterelkaar aanzitten en er opstakels op hun weg komen maar dan schijnen ze ook ineens remmen te hebben met ABS :ohmy:

11 uur geleden, angilo zei:

Ja Penthe heel mooi zorg er maar goed voor alle liefde die je ze geeft komt terug voor jou en je vrouw .

De liefde is wederzijds, je krijgt er enorm veel voor terug, en ja we hebben er alles voor over ze zijn familie leden en dus net zo belangrijk.

Lekker relaxen

IMG-20210324-WA0000.thumb.jpg.11f0e1334738b5b2c92edaec5fbc5020.jpg

Playtime

IMG_20210323_105326.thumb.jpg.0e4bc4fd77fec529a7e17f18b08defdb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Penthe zoon  hond heb ik 10 jaar gehad hij leeft nu niet meer 

55629.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de wat late reactie, maar wat een mooie hond had jij, helaas worden ze niet zo oud als ons: Je blijft ze altijd missen als ze er niet meer zijn.

IMG_20210401_134559.thumb.jpg.ecf45cd165a0d926dc75bdb6b34f1813.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we toch met onze honden pronken, hier onze Duitse Herder

CXIP5258.thumb.JPG.0b6c7073bc47e55f55690987b31acfff.JPG

BSFO5641.thumb.JPG.912f575a1733d845c7f4cb2d1418a2af.JPG

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een prachtige hond, mijn zusje heeft er jarenlang 1 gehad die erg lief was, de hond hete Jovi van Bon Jovi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader had vroeger ook altijd  duitse herdershonden een die heten blitz was een mooie hond .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen weer ergens nowhere met de honden geweest.

IMG_20210404_105923.thumb.jpg.915f7e36775f19a780ee12f26c88cf84.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.