Ga naar inhoud

Canaal digitaal gaat verder op slot

vogelaar
 Delen

Aanbevolen Berichten

De volgende brief heeft canaal digitaal naar zijn dealers gestuurd

Canaal.png.4fbbf2ff6ae93553311874aae99cb823.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dus de kaartlezer wordt dan niet meer ondersteund bij alle ontvangers behalve eigen CD boxen. Ik ben klaar met CD ik wil online verder met NLziet, veel goedkoper ook helaas wordt het dan wel zoeken naar iemand die een accountje wil aanmaken in Nederland. IK gaat eerst zelf proberen vanaf hier een account aan te maken, als dat niet lukt op zoekt naar een aardig persoon die dit voor ons wil doen. Maar CD gaat er definitief uit met zulke ongein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stap iedereen over maar illegale iptv of andere mogelijkheden,  maar satelliet providers zullen het dan moeilijk krijgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Effe afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk al niet zo heel veel Nederlandse tv en betaal 25 euro per maand aan CD, ik wil dat bedrag een heel stuk naar beden hebben en vooral geen extra kosten meer hebben aan CD want die gasten hebben door de jaren heen met al hun veranderingen mij een hoop geld gekost. Dus als ik een goedkopere overstap kan maken doet ik dat na 20 jaar CD te hebben gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik Penthe, is sta er zelf ook zo in.

Maar CD biedt wel meer zenders dan NLziet.

En in Vlamingen geldt hetzelfde, dat is ook van M7.

Hebben zij ook een BEziet ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle extra zenders zoals Discovery, National geo, Eurosport 1, 2, film zenders en series zenders enz allemaal al bij Movistar Spanje. Dus heb ik meer dan genoeg aan de zenders die NLziet bied. Dan heb ik ook nog eens online het Engelse Freesat pakket dus kom niets te kort :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenders zat dus.

Wat dat betreft worden we eigenlijk overspoelt met zenders (en dan is het nog niks).

Doe je de Freesat zenders streamen naar je tv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik gebruik een app onder Android TV(Mi Box 3) voor de Engelse zenders, op die box heb ik ook Canal Digitaal, Netflix, Amazon Prime en Disney+. NLziet staat er ook al op maar kan ik dus nu niet gebruiken, heb het dankzei iemand anders wel 30 dagen gratis kunnen testen en werkte prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow vergeten voor de UK Freeview zenders kun je dit gebruiken https://hoolatv.com/ App op je AndroidTV,  Apple of FireTV zetten en kijken maar op je grote scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.