Ga naar inhoud

Berichtje van mij

Penthe
 Delen

Aanbevolen Berichten

Zo, even een berichtje van mij, dit is vervelend maar ik lig in het ziekenhuis 😩 gelukkig heb ik mijn telefoon bij de hand.

Vanmorgen was alles oke. Dacht: heb nu lang genoeg binnen gezeten en met dit mooie weer doe eens spontaan en ga paardrijden, iets wat ik al pfff jaren niet meer heb gedaan. Dat bleek een grote fout!

Ik klom erop en dat ging nog best goed. Dus voorzichtig aan de wandel, maar toen schrok het paard en sloeg op hol. Voordat ik het in de gaten had hing ik er naast maar met mijn voet in de stijgbeugel en het paard rende maar door. 🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Gelukkig kon de manager van C&A de stekker uit het stopcontact trekken. Hij had zelfs de brutaliteit om mijn kleingeld af te pakken zodat ik niet ook nog een ritje zou maken op de olifant

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.