Ga naar inhoud

Welkom FJRmart

SatellietSupport

Aanbevolen Berichten

Welkom FJRmart op SatellietSupport

We wensen je veel plezier en als je vragen hebt stel ze gerust.

We stellen het op prijs als je jezelf voorstelt in dit draadje.

Maak je niet teveel zorgen over de locatie waar je post, mocht deze minder geschikt zijn dan lossen we dat op!

Groetjes,

SatellietSupport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is al een topic aangemaakt.......attente mensen hier, top!

Per toeval hier terecht gekomen en ik moet nog veel doorbladeren. Ben 50 plusser uit het uiterste zuiden van het land en al jaren satelliet fan. Sinds kort een nieuwe Dm920 in bezit die mijn DM8000 gaat  aflossen. De overstap kwam door de aankoop van een LG 75SJ955V onlangs. De DM920 draait lekker op Openatv inmiddels en ik moet nog wat fijn tunen. Verder nog een Vu+Duo én Vu+Duo2 in huis.

De Tv is subliem en wat de DM920 gaat doen zal de tijd leren. Nu de komende dagen eens inlezen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Wilde eigenlijk geen droombox meer ivm regelmatig vastlopen van de 8000. De Vu's hier in huis hebben daar geen last van.

Uiteindelijk meteen na de lancering de DM920 genomen en na wat flashen etc draait deze nu naar wens. Al heb ik waarschijnlijk wat veel gespeelt en start deze af en toe niet op zoals dat hoort, denk foutje in de software. Vanavond deed ie spontaan een herstart......

Ab werkt en ook de dubbele DVB-s en DVB-C werken zoals het moet. Met open ATV best tevreden tot nu toe.

Qua beeld merk je het wel, die 2160 beeldlijnen zijn merkbaar in het beeld. Niet dat de 1080 van de 8000 niet toereikend waren maar eerlijk is eerlijk, verschil is er.

Op termijn gaan we het zien, het is een klein kastje tov de 8000. die is een plekje opgeschoven en ik zal eerst de Hdd leeg kijken.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou 't zo maar vergeten, dit alles is verbonden met een Triax 110 schotel, 4 inverto quad LNB's met uiteraard 4 Diseqs op 13,19,23 en 28 .

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.