Skip to content

VPN

Featured Replies

wat is het voordeel van VPN ?

is het echt anoniem, en hoe werkt dat na betaling....

Ja is anoniem en je krijgt een IP adres van het land dat je kiest, je kunt per maand of per jaar betalen en altijd weer opzeggen.

Het voordeel van een VPN is naast dat je anoniem bent ook alle content van het land dat je kiest kunt beluisteren of bekijken(gratis content) Zo kun je bijvoorbeeld je VPN op Spanje zetten en zo live Spaanse tv kijken of gemiste uitzendingen Of de Engelse zenders met een Engels IP adres. Ook kun je anoniem downloaden. Voordelen zat. UItleg hoe het te gebruiken vind je op de webpagina van de VPN service zelf.

23 uur geleden, zei edbe:

Is het echt anoniem, en hoe werkt dat na betaling....

Wel kijken of de vpn provider niet logt.

Sommige doen dat namelijk wel en indien via een rechtelijke macht die gegevens worden opgevraagd........

• Author
30 minuten geleden, zei Piet:

Wel kijken of de vpn provider niet logt.

Sommige doen dat namelijk wel en indien via een rechtelijke macht die gegevens worden opgevraagd........

ok , ik zal erin verdiepen,

zijn er leden hier die VPN hebben?

Ja ik heb Winscribe als VPN in gebruik, ben er zeer tevreden over en kost niet veel, en als je het gratis gebruikt kun je GBs winnen door hun naam te sharen op multimedia of als een persoon door jou toedoen een abo neemt jij gratis het zelfde abo krijgt.

22 uur geleden, zei edbe:

zijn er leden hier die VPN hebben?

Ja, ik gebruik PIA (Private Internet Access).

Heel tevreden over.