Ga naar inhoud

Brand naast het pand van de exploitant van Nilesat


de vrije fries
 Delen

Aanbevolen Berichten

Op 15 november brak er een grote brand uit bij een van de gebouwen van de Egyptische satellietoperator Nilesat bij Media Production City in Caïro. Maar liefst 6 brandweerwagens vochten mee met het vuur. Het vuur was binnen enkele minuten onder controle en vormde geen bedreiging voor emissies van de Nilesat-uplink in Caïro

Experts bevestigden dat de transformator vlam vatte, hoewel dit naar verluidt geen invloed had op de sectiestroomvoorziening voor de satellietoperator Nilesat. Onderzoek wees uit dat er een kortsluiting was in de voedingstransformator waardoor de kabel ontbrandde.
 

https://www.facebook.com/609236222/videos/593031898483709/

bron: https://www.eg24.news/2021/11/an-electric-cable-exploded-inside-the-nilesat-transformer-and-the-inspection-reveals-the-reason.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.