Ga naar inhoud

Hoe kijken jullie nu naar F1 ??

Brute-Force

Aanbevolen Berichten

Hoe kijken jullie nu naar F1 ??

Ik via ( Live ) Sport 1 HD Tjechie , (Gratis ) , met het Commentaar via Grandprix Radio van Olaf Drol ... echter Commentaar loopt achter op de Live beelden , dat is WEL Irritant .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een abbo op Viaplay via Caiway, dat heeft als voordeel dat het via Caiway ook lineair wordt uitgezonden, dus ik heb nu de keus Lineair kijken of via de Viaplay App.

Heb ze vanmiddag allebei tegelijk aangehad, en het was allebei goed om aan te zien, maar zeker geen super beeld. En het geluid loopt niet synchroon met beeld.

En dan het commentaar wat een emotieloos bagger gezwets van die lui zeg, geef mij Olaf Mol maar.

En dan hebben we nog dat kleine meisje Stephane Kox, wat doet die daar in het paddock, het lijkt wel of ze der ouders is kwijtgeraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat meerdere hier op gaan reageren , mijn beeld is perfect , HD .  alleen Tjechies  commentaar heb ik uit staan , daar voor gebruik ik  Gp , Radio met Commentaar van Olaf Drol , commentaar loopt achter , dus niet synchroon met de beelden helaas .

Maaruhh.... Movistar  + zend het toch ook uit d8 ik ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, zei Brute-Force:

commentaar loopt achter , dus niet synchroon met de beelden helaas .

Daar hebben ze toch de slider voor bedacht, onderstaande geeft daar uitleg over.

De app die Grand Prix Radio heeft laten ontwikkelen die het mogelijk maakt het commentaar van Olav Mol te synchroniseren met Formule 1-uitzendingen is live. Voorafgaand aan het eerste Grand Prix-weekend van 2022 is de vernieuwde Grand Prix Radio-app te vinden in de verschillende App Stores, maar wellicht is de app inmiddels al automatisch in je smartphone geüpdatet

Op veler verzoek van de luisteraars is er gehoor aan gegeven om de nieuwe functie te introduceren in de Grand Prix Radio-app. De makers van de app hebben dankzij een knap staaltje techniek het voor elkaar gekregen dat de racefan het geluid met commentaar gelijk kan leggen met de zender waar de fan naar kijkt. Dit gebeurt door middel van een 'slider'. Het werkt als volgt: als je naar een willekeurige TV-bron kijkt stem je met de app precies af dat het racecommentaar gelijk komt te liggen met de beelden. Zo voorkom je dat je mogelijk al eerst te horen krijgt dat er bijvoorbeeld iemand crasht nog voordat je de beelden daarbij te zien krijgt, of andersom.

Slider

De slider is herkenbaar vormgegeven, zoals bij bijvoorbeeld Spotify. Dit is voor iedereen herkenbaar en makkelijk bruikbaar. Belangrijk is dat je in de app van Grand Prix Radio bijtijds de slider opstart, zo kan je een buffer opbouwen waardoor het synchroniseren uiteindelijk dus mogelijk is. Het meest ideale zou zijn om vijf minuten voor aanvang van de Formule 1-uitzending de app al aan te zetten om zo die buffer op te kunnen bouwen. Olav Mol zal vervolgens ook duidelijk (in de opwarmronde én voor de lampen uit gaan) in zijn commentaar aangeven wat er op dat moment te zien is. Het is aan de racefan om zo creatief om te gaan met het gelijk leggen van audio en beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, zei Brute-Force:

Maaruhh.... Movistar  + zend het toch ook uit d8 ik ????

Geen idee, ik heb nergens naar gezocht, hoeft ook niet als je een abbo hebt. :yeah:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, zei angilo:

Ik heb gekeken in 4k geweldig mooi beeld

Hoe? Via de satelliet op een vrij kanaal, heb je een abbo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geluid van Olaf Drol beluister ik via de laptop... wee wee wee.     https://nederlandseradio.nl/grandprix/

via BlueTooth maak ik connectie naar Mijn HILTI  bouw radio voor het geluid .

Die Slider staat geheel naar rechts , maar commentaar loot een seconde of 7 achter.

9718360834078.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een heel goede vriend die heeft het in mijn ontvanger gezet superbeeld 4K 

black-cat-with-yellow-eyes-47299-2560x1600.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dec  Race is nu te zijn op Channel 4, begint om 20:30

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, zei Brute-Force:

Dec  Race is nu te zijn op Channel 4, begint om 20:30

Ik wacht ff tot volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.

10 uur geleden, zei Brute-Force:

via BlueTooth maak ik connectie naar Mijn HILTI  bouw radio voor het geluid

Heb het ook geprobeerd, maar Olaf mol was een beetje overbelast, dus maar weer op het viaplay geluid gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Op 20-3-2022 om 12:43, zei angilo:

black-cat-with-yellow-eyes-47299-2560x1600.jpg

Welke zender is dat die 4K uitzending?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 20-3-2022 om 12:43, zei angilo:

Dat zou ik ook wel willen weten, kom er maar in @angilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een zender uit Duitsland 4k + ik kan kijken  via Iptv 

POES .gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.