Jump to content

Featured Replies

Posted

ik ben opzoek naar een leuke nieuwe iptv box, nu zie ik dat Gigablue nieuwe modellen gaat uitbrengen, o.a. de GigaBlue UHD X1 Plus 4K Android IPTV/OTT.

heb wel interesse in deze box, maar nu wil ik graag weten of deze box (afstandbediening) gaat regeren op mijn andere GB trio uhd box ???

• Author

reactie van Gigablue Duitsland :

Bedankt voor de interesse.

De afstandsbediening reageert niet op bestaande E2 Gigablue boxen.

Gigablue heeft aangegeven wel bezig te zijn met een afstandsbediening waarmee zowel de E2 boxen, als de Android boxen te bedienen zijn.  Vergelijkbaar met de TV, AUX, DVD knoppen op de huidige AB's.

Met vriendelijke groet,

Hier werkt de ab van de ipbox . ook op de andere Gigablue ontvangers, en andersom.

• Author

heb je dan de GigaBlue UHD X1 Plus 4K box?

Ip box heb ik wel maar weet niet of ie 4K is wel de Quad 4K, dat zijn allemaal dezelfde afstandsbedieningen.

Hier is de ipbox overbodig , je kan met alle ontvangers  , als er wifi opzit, hetzelfde doen als met de ipbox , met de juiste pluginns.

Ben ook overgestapt van de PLi naar de OpenBlackhole , daar werken bijna alle plugins nog prima, pli is eigenlijk niet meer voor de hobbyíst helaas, heel veel plugins werken niet meer.

Succes.

• Author

heb met een andere Duitse leverancier gemaild en die zij ook dat deze ab niet werkt op andere Gigablue modellen.

succes

• 4 months later...
  • Author

de ip box ab werkt inderdaad niet op andere GB modellen